jueves, 15 de enero de 2015

Primera Guerra Mundial

La Primera Guerra Mundial va durar quatre anys concretament del 1914 al 1918 i va representar un abans i un després del món conegut fins llavors

La em pogut estudiar molt be amb l'ajuda de varies activitats de les quals us en explicaré detalladament dos. La simulació de la guerra des de dins, i el còmic de la guerra explicat de manera mes divertida i entretinguda.


Primera Activitat:

Aquesta activitat consistia en que tu representaves el líder de Alemanya i simulaves els actes que va fer Alemanya, concretament el Kàiser per veure si tu haguessis actuat igual, ja que segons moltes opinions Alemanya va ser la causant de que esclates la primera guerra mundial.

A mi em va sortir un tant per cent que amb la meva actuació el  mes  segur es que no hages esclatat la guerra per culpa d'Alemanya ja que em va sortir un 40%.

Opinió Primera  Activitat
A mi em va agrada molt principalment perquè vaig veure que era apta per a tothom, ja que abans de començar l'activitat té explicava breument la primera guerra mundial de tal manera que entenguessis be les preguntes la qual et feien posteriorment.

Segona Activitat:
El còmic durava 53 vinyetes en angles en la qual t'anava explicant  que havia passat durant la guerra detalladament i amb tots els països que hi van actuar, estava fet amb dibuixos animats hi era fàcil d'entendre ja que eren vinyetes breus en que els països estaven representats  en la bandera de cada país corresponentment, i nosaltres teníem que explicar breument cada vinyeta segons el nostre criteri.



No hay comentarios:

Publicar un comentario