martes, 20 de septiembre de 2016

Blog d'Història 2016/17


Hola a tots com ja sabeu alguns, i si no es així em presento em dic Frank Mari Valero i estic cursant 2n de Batxillerat.

Bé, doncs aquest 2016/17 retornaré de nou al blog, afegint els apartats  més  interessants que anem  fent  i aplicant sobre Història.

Després d’un llarg temps sense actualitzar el blog en qüestió, a arribat l’hora del retorn  i compartir amb vosaltres  els millors conceptes. 

Com ha informació addicional he de dir que tot seguirà les mateixes pautes d’us que l’any anterior,  però no obstant aquest any amb ganes de començar de nou i amb un gran entusiasme.

Bé, doncs finalment que ja us he pogut donar la benvinguda  de nou al meu blog, espero que el pugueu visitar sempre que ho vulgueu i/o necessiteu.

Ens anem veient  aquests dies donant-vos la meva  opinió de nous conceptes . 

 Una abraçada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario